Prekių pristatymas ir grąžinimas
Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą. Prekes pristatysime į artimiausią paštomatą jūsų nurdytu adresu.
Pristatymo kaina – 2 eurai. Prekių krepšelio sumai esant 30 eurų ar daugiau – pristatymas nemokamas.
Visi užsakymai pradedami vykdyti gavus užsakymo apmokėjimą. Užsakymo pristatymo laikas Lietuvoje 3-7 darbo dienos.
Prekių pristatymas ir grąžinimas
Tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), todėl prieš pirkdamas negali gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekės, turi teisę pakeisti/grąžinti įsigytas prekes, Pardavėjui apie tai raštu pranešdamas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti visus už jas sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali atsisakyti dalies ar visų prekių, pirktų su viena pirkimo-pardavimo sutartimi.
Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), bet prieš pirkdamas turi galimybę gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekes, grąžinimą galimas tik bendru šalių susitarimu.
Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:
- visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.)
- prekės nesugadintos ir nenaudotos
- grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas)
- kartu su grąžinama preke pateikiamas užpildytas prekės grąžinimo dokumentas
Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti negalima, jei:
Dėl prekių grąžinimo susisiekite su mumis su mumis el paštu info@slyp.lt ar telefonu 8 64549735.
Pardavėjas turi teisę nepriimti tinkamos kokybės prekių atgal, jei prekei ar jos pakuotei padaryti pakeitimai, kurie nebuvo būtini, norint apžiūrėti prekę (nuplėštos etiketės, pažeistos apsauginės plėvelės, kt.) Tinkamos kokybės grąžinamos prekės ar jos pakuotės pažeidimo atveju, grąžinimas galimas tik bendru šalių susitarimu.
Jūsų sumokėti pinigai už grąžintą tinkamos kokybės prekę bus pervesti į nurodytą sąskaitą per 15 darbo dienų nuo patvirtinimo, kad prekė yra nepraradusi savo pirminės išvaizdos, be pažeidimų bei su preke pateiktuose dokumentuose esanti informacija yra teisinga.
Prekių priėmimas iš kurjerio
Gavę siuntą su pastebimu pakuotės pažeidimu, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.
Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nesustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės (netinkamo vartojimo, prekės detalių keitimo, kt.)
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytų prekių galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje adresu: https://ec.europa.eu/odr/